2011. július 7., csütörtök

What about my heart?


Ide is kérek pár kommentet ha nem gond :)
Ma még jön egy prológus is, csak nem értem rá mind a kettőt egy időpontban feltenni. Addig is egy kis ismertetés, hogy jobban felkeltsem az érdeklődést!


Tumblr_lgmsvbb7fx1qa4ahwo1_500_large
Hidd el, fogok én még hiányozni neked. Fogod még halkan suttogni a nevem. Akarod majd még arcomat látni. Rájössz majd, hogy nem kellett volna ekkorát hibázni!

Rosie egy igazi példaképként viselkedik. Mindig is énekesnő szeretett volna lenni. Minden vágya a szereplés, adakozás és a tömeg volt. Tíz éves kora óta szerepelt a színpadon és akárcsak bármelyik más sztárnak, Rosienak is rengeteg rossz akarója volt. Senkit sem tekinthetett igaz barátnak, minden barátság csak a népszerűség miatt volt. Nem hiába! Hisz sztár, aki bármit megkap. Vagy mégsem? Mikor szembesült azzal a ténnyel, hogy a kiszemeltje nem szereti és más lány után sóvárog, rettenetesen összetört. Nem volt aki megvigasztalta volna. Érezte, hogy már semmi nem a régi, csak Adamen járt az esze, eközben észre sem vette, hogy valaki más mindent megtett volna érte. De már késő volt...

 Ha elveszted azt aki számodra sokat jelentett, akkor nem számít, hogy ismerted-e Őt igazán.. Csak az számít, hogy már nem láthatod soha többé... És ez iszonyatos fájó érzés!

Hazug, vágyakozó tinédzserek. Semmirekellő ribancok. Rosszakaró irigykedők és észbontó pasik. Kell ennél több az élethez? Vagy az őrülethez? 

Lauren Castillo 

4 megjegyzés:

Molly H. írta...

Szija:D
na, hát itt vagyok!!
Nekem bejönnek az ilyen fajta történetek:D
Jól hangzik ez a kis bevezető:D
Számíthatsz rá, hogy foglak olvasni:D
Puszi

Rammievengeance írta...

Szia! Kérted, hogy jöjjek, és meg kell mondanom, nem csalódtam! Isteni volt! :D Imádom az ilyet! :)) :$
A csere mehet!
Aly

Dorka írta...

Hellóó. Kérted, jöttem!!
Hát, hú nekem is nagyon tetszik ez a kis bevezetőőd!! :) Érdekesnek igérkezik a történeted!! :D
Sok sikert hozzá!! :)
Puszi, Dorka
UI: Egy banner-, vagy linkcserében benne lennél?? :D

VattaCukor írta...

Szupeer!!!! Jó lett a bevezetőd! Így tovább. Ne becsüld le önmagad! Ezt sose felejtsd el.
További sok sikert!
Még látni fogsz ;)
Puszi♥
by.VattaCukor♥