2011. július 7., csütörtök

Prológus

Mondtam, hogy még ma felteszem a Prológust.
Remélem elnyeri a tetszéseteket. Komit ide és az ismertetőhöz is lehet írni, attól függően, hogy hol tartasz :)

261464_2084231578294_1020269613_2409566_1386955_n_large 

  London utcái mindig szépek és tiszták. Az ember általában azért látogat oda, mert gyönyörű hely, tele pezsgéssel. A tömegközlekedése, éttermei, utcái, mind arról árulkodnak, hogy egy tiszta és lehengerlő hely. De mindennek meg van a maga hibája - még ha ez a hiba nem csak ott fordul elő. Sötétedéskor előjön a vad pörgés ideje, amikor az ősök elalszanak, a zsémbes öregasszonyok lekapcsolják a villanyt, az utcákról eltűnnek a tíz éves gyerekek... A bulizni vágyó fiatalok kiszöknek otthonról, a night clubok és a pubok pedig kinyitják kapuikat.
  -   22 : 00. Kezdődhet a P A R T Y !!!  -  ordítja Adele a barátnőinek, akikkel egy asztalnál ül, de a dübörgő zene miatt csak így tudják egymás tudtára adni a dolgokat. Ezért van például az, hogy nem kívánatos személyek is hallják a beszélgetésüket és emiatt már nem egyszer verekedés történt. A mai észbontóan vad este sem lehet teljes egy lánybunyó nélkül.
  -   Szerintem nálad nagyobb ribanc nincs a földön, Édesem!  Inkább fogd be a pofád, mert különben én fogom be és annak nem lesz jó vége!  -  fenyegetőzött Lara. Nem kívánatos személy az ilyen helyeken, mivel általában mindig összetűzésbe kerül egy számára unszimpatikus személlyel. Ma Adele volt a "szerencsés".  De láthatólag a lányt nem idegesítette a helyzet, egyébként is remek kedve volt. Általában a negyedik vodkától már mindenkinek az van.
   -   Nem lesz happy end? Pedig mindig a jó nyer. A rossz pedig...  -  itt elgondolkozott, majd rácsapott az asztalra, 
olyan fejet vágva mintha nyert volna egy szépségversenyen.  -  Fizet mindenkinek egy kört!! 
Lara felemelte tetovált szemöldökét és vetett egy lenéző pillantást Adelére.  -  Nincs kedvem részeg ripacsokkal veszekedni. Érezzétek jól magatokat! Remélem kidobnak titeket a Klubból!  -  mondta, azzal a lendülettel ahogy megfordult lelökte az asztalon lévő kólás poharat, az meg egyenesen Adele fehér Mayo Chix felsőjére ömlött.
   -    Most nézd meg mit csináltál!  -  sipítozott a szerencsétlen lány. Felállt az asztaltól és szembe állt Larával  -   Gratulálok!  -  mondta gúnyosan és kecsesen csücsörítve az ajkával leköpte a lányt.  -  Ennyit érsz!  -  jelentette ki a végén, mikor már az összes lézengő tini őket figyelte. Adele nem is törődve velük eltántorgott a mosdó irányába. Egy barátnője sem követte, mert a balhé közepette már mind táncolni mentek. 
   -  Szép kis barátnők  -  mondta Adam, aki mindezt figyelemmel kísérte. Haverjára nézett, aki le sem bírta venni a szemét a sarokban csücsülő, alig tizenhét éves lányról. Adam követte barátja tekintetét és undorodva fordult vissza hozzá.  -  Nem hozzád való Pajti.  -  veregette meg nevetne a barátja vállát. Vetett még egy pillantást a lányra.  -  Meg egyébként is. Nem is Londoni!  -  állapította meg összeszorított szemekkel, a neon világítás miatt. Meg se várta a haverja válaszát, amint meglátta, hogy Adele kijön a mosdóból belenyomta a kezébe a poharát és a lányhoz sietett. A sarokban ült, fejét a falnak támasztva, amint meglátta Adamet felnézett.  Szemébe furcsa csillogást lehetett felfedezni.
   -  Jól vagy, Csajszi?  -  kérdezte a fiú és aggódva pillantott a lány arcára.
  -  Minden oké.. Persze.  Csak...  -  éppen folytatni akarta, de a DJ szót kért, így mindenki tekintete rá szegeződött.
   -   Bemutatom új fellépőnket, aki Amerikában nagy sikereket tudhat a magáénak és most Londonba költözött, hogy itt éljen tovább és népszerűsítse karrierjét. A színpadon Rosie!!

Ennyi a prológus. Remélem tetszett! Sajnos nem bírtam hosszabbat írni, mert vendégek jöttek. Pussz!

16 megjegyzés:

Johanna. írta...

Sziaa :))
kérted, hát jöttem :D
nagyon érdekes volt az ismertető és prológus, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle :D
nagyon szépen fogalmazol, nekem nagyon tetszik :P
szép a kinézet is (:
várom már az 1. fejezetet, szóval siess vele :DD
xoxo

Virag:) írta...

Szia!
Én is itt vagyok :)
Szerintem nagyon jó a történeted, érdekes lesz. Végre valami, ami nem misztikus (habár ebből még nem sok derült ki :) )
Mostanában egyre több olyan blog van - vagy csak most találok olyanokat - ahol kiválasztanak egy nagyvárost, ahol játszódik a történet. Szerintem ez tök jó!
Örülök hogy szóltál. Jó lett a prológus:)
puszi. Tina :)

Névtelen írta...

Szia!
Engem is berendeltél és hálás vagyok érte :) Nagyon ígéretes a törid :) Izgalommal várom Rosie új, londoni életét. Várom az 1. fejit! :)
Puszi!

Pletyus írta...

Nekem nagyon tetszett: D. kíváncsi leszek a story-ra:D. Követni fogom szerintem jó történetnek nézünk elébe: DD.

Pumuklee írta...

És én is megérkeztem ahogy kérted =)
Nekem is nagyon tetszett,izgalmasnak ígérkezik a történet.Nagyon kíváncsi vagyok mik lesznek még itt.
Jah és Miley a kedvenc énekesnőm úgyhogy nálam még egy pluszpont mert ő "alakítja" Rosie-t. =)
A blog kinézete meg egyszerűen bámulatos.Nem tudom,hogy te csináltad-e de eszméletlen :D
Sok sikert a továbbiakban!
xoxo Pumuklee
Ui.:Benne lennél egy linkcserében?
Nálam válaszolj légyszíves :D

Blair írta...

na ^^ szerintem nagyon jónak ígérkezik a törid és csak így tovább nagyon jól írsz szerintem ^^
xoxo: B.

ui.: linkcserében benne vagy :)?

Puszmó írta...

Szia :) Jöttem, olvastam, véleményeztem :D

Az alapötlet tetszik, végre fellélegezhetek egy kicsit a sok misztikus cucc után. Bocsi, ha bárkit is megbántottam ezzel, de már néha nagyon tele vagyok az olyan témájú blogokkal :D

Ha lehetne egy észrevételem: "Érezte, hogy már semmi nem a régi, csak Adamen járt az eszébe" 'csak Adamen járt az esze' vagy 'csak Adam járt az eszében' ez a rész az első bejegyzésben található.

Az írásstílusod tetszik, a helyesírásod az apróbb hibáktól eltekintve rendben van.

Nekem Adam karaktere nagyon bejött :D Vonzanak az ilyen pasik :D

További sok sikert és kitartást kívánok :)

(K)

Twilight Girl írta...

Szzia!
Nekem tetszett a prológus,jól írsz,bejönnek a karakterek meg minden.A kinézet is szép,az elrendezés is jó!Csak így tovább!
Siess a kövivel!
Puszi!(K)

Shelbe írta...

Hali!
Írtál hogy kukkantsak be. Amint látod meg is tettem :)
Nagyon tetszik eddig a történet. Izginek ígérkezik. És maga a blog is szuperül néz ki. Kíváncsi vagyok a folytatásra.
Bye. Shelbe.☮

Lindsey írta...

Nagyon jó volt :)
Ős tehetség vagy. Te írod a legjobban az ilyen "bulizós" meghökkentő történeteket. Várom az első fejezetet.
Ui: Sajnálom, de az Elizabethen csak holnap lesz friss valószínű, mert beteg vagyok. Most is csak 5 percre ülhettem ide.
Puszi és jó munkát a bloggal :)

Linett Nagy írta...

Szia :)
Kérted, hát benéztem^^
Érdekes volt a prológus, nekem tetszett és szépen fogalmazol :)
A blogod kinézete is nagyon csodás :D Sok sikert kívánok az első fejezethez!! :)
Xoxo

Niky írta...

Szia!

Kérted, hogy nézzek be, szóval itt vagyok. :)
Először elolvastam a tartalmat, és az nagyon tetszett, pedig nem is volt benne annyi minden, de mégis megfogott a tartalom. xD :D Szerintem azért, mert utána kíváncsi lettem, hogy mit hozol ki belőle, és bár csak a prológust olvastam el, nem csalódtam ;) Bár az elején egy kicsit elveszett voltam, hogy most ki hol ül, meg ki kicsoda, de aztán rájöttem. Összeségében elég jól kezdted, szóval csak így tovább. ;)

puszi
Niky

Niky írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
LaMes.♥ írta...

Sziaa!
Te is írtál nláam, én is ittvagyok.
Bejön a történet, valószínűleg olvasni is fogom. :)
Szépen fogalmazol, és a dizi is gyönyörű. A történet alapja érdekes, izgalmas. Én nem tudnék így egyik helyről a másikba átköltözni, főleg ha az eredeti földrész AMERIKA! De hát... ;) Te így írtad meg, így lesz.
Gratulálok mindenhez!
SOk puszi, LaMes.

ui: ha van kedved, és persze időd örülnék ha engem is megdobnál pár hsz-szal! Puszii. ♥

Névtelen írta...

Szia! Érdekes történetnek ígérkezik :) Nekem eddig tetszik :) Kíváncsi vagyok a folytatásra.

Névtelen írta...

Szia!

Kérted, hogy véleményezzek, hát itt is vagyok!
Nem vagyok egy Miley rajongó, nem bírom a csajt, de ezek szerint nem is róla szól a történet? Vagy ez csak egy álnév, mint abban a hülye sorozatában? :D Tetszett, a bevezetés!!! Szerintem tovább fogom követni az eseményeket! :)
Gratula, szépen fogalmazol, a helyesírással sincs gond, bár egy-két helyen hiányoznak a vesszők de annyira nem érdekes!
Szép munka, gratulálok! :)
További sok sikert!
x.o.x.o. Aria ;)